sova sova sova

Kom nyss hem från lite kalas hos min kusiner. Trevligt!
Nu är jag super trött, ska bara kolla film och sen gå och lägga mig rätt tidigt. Och imorgon så ska jag sova ut, så himla länge och det ska bli super skönt. Äntligen ingen klocka som ringer, jag ska inte ställa den. (som jag alltid gör) utan jag ska vakna när jag vaknar.
Ibland önska jag att jag kude gå i ide. Nur skönt vore inte det ärligt talat?

Iblad har jag tur, som idag. När jag och Alexandra var på stan, så gick vi ner till HMs barnavdenling. För att jag viste att dom hade "uggs" skor där nere. Jag viste att dom hade det i stockholm när jag och Malin var där. Men då fanns det bara bäbis storlekar kvar. Men nu så fanns det iaf 4 par kvar, var av ett par var i min storlek och i den färgen jag ville ha.
Ja, ibland måste även jag få ha lite tur!




Sånna härn blev det, fast i en ljusare färg. Typ beiga, eller hur de nu stavas =P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback