suck!

Min mage är mår skit.
Och det gör jag med just nu försten. Hatar att komma hem hit och det är 13083 kompisar till alla här.
Och för att internet ska fungera i Jockes rum måste jag ha världens jävla sladd till mitt rum, som gör att jag inte kan stänga min dörr. 
Den här sladden sitter inte i för Jocke ska kunna sitta vid datorn. Utan för att hans kompis ska sitta i hanns rum och spela. Jocke är inte änns hemma.
Just nu är jag på sånnt humör att jag bara vill vara själv, lyssna på musik och vila magen. Men nej, då går inte de. Blir så irriterad!
Det ser ut som en jävla undgoms gård på framsidan också, med massa moppar och hela hallen är full med hjälmar och skor så att man knappt kommer innan för dörrn.


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

Kanan Linn!!!!

Ta det lugnt andas djupt räkna till 10

så ska du se att allting blir mycket

bättre,om inte annat kom till moi,vi har

det lugnt.Pussilainen

2008-09-08 @ 17:49:46
Postat av: linn

Tack du!

Men nu känns det bättre:) vad ute och gick med mamma och pratade av mig lite. hehe!

Ibland är det inte kul med stor familj! =P

kramilainen!

2008-09-08 @ 18:34:18
Postat av: Mamsilainen

Fråga Ida hon vet ;)

pussilainen (Thomas hade ju också rymt

till gymmet.)

2008-09-08 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback