Tråk

Jag är tydligen tråkig. Det var iaf vad jag fick höra idag, tack Tilda. Hihih!
Hon frågade nämligen om vi skulle ut och ta ett glas någon stanns på stan. Vilket vore trevligt. Men jag är på tok för trött.
Så jag svarade att jag inte orkade, men att jag skulle ut imorgon ist. Men nu när jag tänker/känner efter så vill jag inte ut imorgon heller. Okej, man kan väl ändra sig. Men ändå. Så, jag har kommit fram till att jag redan tröttnat på korgen. Eller rättare sagt på Olareys, efter mina 4 besök. jisses. Fråga 1. Varför finns det inte lite fler ställen att gå ut på här i vår stad? 2. Varför längtade jag efter att bli 18 så länge? 3. Varför kan inte ute livet här i sverige vara som det i turkiet? 4...... äsch nu kommer jag inte på mer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback