Vaken

Vad skönt det var att få sova ut idag. Att inte behöva vakna av klockan. I bortsätt från mamma som kom in och väkte mig vid 10 och frågade om jag inte skulle med dom ut i skogen och plocka svamp och grilla korv. Nej tack! Låt mig sova. Och det gjorde jag tills klockan halv 1. Hehe! Brukar alltid få panik när jag vaknar sådär sent, känns som att jag sovit bort hela dagen. Men nu är jag iaf pigg och utvilad. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på nu på förmiddagen. Vill inte bara sitta här och häcka. Kanske tar bussen hem till Chrille. Och kollar på Top modell maraton. Eftersom att vi inte har 3an så kan jag inte se på det här. Innan de vill jag gå på stan igen. Känner för att köpa nån ny tröja, brist på sånna nu känns det som. Men rätt tråkigt att gå själv, fast samtidigt ganska skönt. Aja, får se iaf jag ringer nån=)



Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha vi träffade thomas och din mamma ute i skogen när vi var ute med hundarna =D Dom satt där så söta och åt!

Postat av: Ida E

Men linn.. nya tröjer ? använd dem du har ( som aldrig använts ) he he,.. eller vad är det för fel på BONNA ?

<3

2008-09-27 @ 16:27:47
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback