Sthlm i mitt hjärta

Godmorgon!

Igår var jag på en dagskryssning med jobbet, det var verkligen jätte mysigt. Vi åkte runt stockholms skärgård, vädret var jätte fint och sen var det gammeldags (vuxen) live band musik. Båten var inne vid 11.30 tiden igen, så tanken var att vi skulle gått ut efter. Men eftersom det uppstod vissa tråkigheter på slutet, så blev alla otaggade. Så vi var hemma rätt tidigt. Tur att jag tog det rätt lungt igår, så idag mår jag bra. Lite ont i skallen bara, men en huvudvärks tablett på det här så blir det nog bra. Ska snart hoppa in i duschen, sedan kommer mamma och hämtar mig. Vi ska upp till Skäris och små kika lite, på studentklänning bla. Kommer säkert inte hitta nån. Men det ska bli mysigt att träffa mammsen i alla fall.
Jussdet, jag har nästan blivit brunett nu (på rikigt) färgade mitt hår brunt igår, men sedan gjorde jag lite blonda slingor över. För att få lite liv i håret. Men det blev rikigt bra faktist, är sugen på att göra det ännu mörkare. Men nu ska jag låta håret vila lite. Bilder på hår och från båten kommer senare, dom befinner sig nu på Idas kamera. Vi tog så fina bilder igår ombord, första gången jag ställde upp på kort typ.
Näe, nu måste ja kila. Pössshay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback