Allt löser sig!

Har haft en rikig mys kväll med mamma. Vi började med en fika på hmm.. vad heter fiket nu då? Aja, vem bryr sig? En fika på stan tog vi i alla fall, eller ja en fika och fika? Jag drack ju bara en ramlösa. Nu börjar hård bantningen. Eller jag gick ju faktist ner två kilo under dessa två veckor. Kors i taket! Aja, men hur som...
Vi pratade om allt, efter några timmar där fick vi ont i rumpan och åkte till Ica maxi och handlade lite. Blä! Fick rysningar när jag kom in dit, inga bra rysningar inte. Men möttes i alla fall av en bra nyhet när inne. Träffade kassaledaren och hon frågade om jag ville ha mitt schema och kom ut med det. Och tadaaaaaaa- jag har fått jätte mycket tider och mer ska det tydligen bli. I sommras sa hon åt mig att jag var tvungen att söka nytt jobb för att det inte kommer att finnas tider så det räcker i höst och fram. Men nu har det blivit lite ändringar så hon sa att jag inte behöver söka något nytt.
VILKEN LÄTTNAD!!!!!!!!! Jag känner mig typ som världens lyckligaste! Höhö!
Jag har hela tiden tänkt att det inte kommer att gå att få något till jobb, eftersom att det ser ut som det gör idag. Och då hade jag varit tvungen att jobba två dagar i veckan och få ut typ 4000 kr. Näe, det skulle inte hålla! Vad skulle jag roa mig med om dagarna när alla andra jobbar? pilla i naveln????
Äsch! Varför orkar jag äns spekulera (stavas det så) om detta längre? Nu har det ju löst sig. Allt löser sig! Det tycker jag är ett bra ordspråk. Eller är det ens ett ordspråk?
OJ! Vilket uppsats det här blev da. Hoppas att något orkade läsa!


Ps. Fan vad jag gillar topz. Utan dom skulle jag ha massvis med mascara under ögonen varje dag och öronvax såklart. Fast i öronen då och inte under ögonen. Nähäääää?!?!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback