Den 29 Augusti

På Lördag fyller jag år, jag orkar inte fylla år på Lördag. Varför fyller jag år just då?
För det första fyller jag 19 ovärda år.. 18 var kul och det blir 20 också. 19 är ett tråkigt mellan ting, precis som 17 då vill man ju bara bli 18. Sen är det så.... att jag flyttar nästa tisdag. Har inte skrivit det här tidigare, men det gör jag i varje fall. Jag och Chrille är fortfarande tillsammans men ska inte bo tillsammans bara. Thats it!
Men då är jag i varje fall mitt upp i en flytt och det är bara jobbigt. Det hade varit bättre om jag hade fyllt år när man fått ordning och reda i min lilla lägenhet så man kunde vara där innan och dricka ett par glas innan man gick ut. Men så är inte fallet. Så därför flyttar jag upp på det, så "firarar" jag mig veckan eller två veckor efter det. ja, så får det bli! Så då kan det vara kul att visa upp min egna lägenhet på samma gång. Pirrigt, läskigt men roligt!
Övre torekäll gatan flyttar jag till btw. Precis nedanför torekällberget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback