Kanin Linn is gone!

Tuvärr var jag verkligen tvungen att sälja mina fina två kaniner. Det var ju faktist mina och inte min mammas, men hon har nu tagit hand om dom i snart ett halv år och det är ju inte meningen! Hon har gett dom mat varje dag och inte jag. Hon har ju inte direkt gosat med dom heller och ska man ha djur så ska man inte bara slänga in lite mat, utan ta upp dom då och då. Vilket mamma inte gjorde direkt (vilket jag förstår). Så därför var det dags att ge dom ett bättre hem. Igår innan jobbet kom en 10 årig tjej och hennes mamma och hämtade upp dom små liven, bur och hela köret.
En och en annan tår rann när jag pussade på min fina Molly en sista gång. *usch, nu får ja gråten i halsen igen* Skärpning! Det kändes i varje fall bra, jag vet att dom kommer till en familj som verkligen har tid och lust att pyssla om dom. Dom kommer till världens palats, till en bondgård! Familjen hade både hästar, katter och ...? ja, hela köret! En rikig djur-vän- familj! Vilket känns bra.

Idag är jag ledig, tack och lov! Igår gick jag en timme tidigare från jobbet. Efter att ha börjat blöda näsblod i kassan, vilket var väldigt märkligt. Jag brukar ha lätt att blöda näsblod men de är då jag typ nyser, kliar mig på näsan eller kommer åt den. Men jag rörde ju inte ens snoken. Lämnar min långa kö och springer där ifårn (dramatiskt jag vet).
Efter det blev jag jätte yr, skakis, såg suddigt och huvudet värkte. Fick gå hem vid 9, då jag sprang till bussen och där tog mina krafter slut. Jag orkade inte ens gå upp för trappan när jag kom hem, utan tog hissen som en super tjockis!
Aja, idag är det lite bättre.. ska snart ner på stan och göra lite vuxna bank ärenden. Efter det ska jag och Malin luncha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback