Målaren

Klockan ringde alldeles för tidigt idag, men det var bara att gå upp vid åtta och klä på sig för att sedan åka och måla en gång till i lägenheten. Nu är jag så fruktansvärt trött på att måla, både i går och idag har jag målat allt helt själv. Började med en grundfärg sen idag målade jag den rikiga färgen och imorgon kör jag på det sista lagret. Sen är det inte så mycket kvar innan jag kan börja flytta in alla saker. Ska få köks luckorna vit sprutade innan också fick jag reda på idag:) Så slipper jag att lägga ut dom pengarna på en hyreslägenhet. Det är en himla bra hyresförening det där. Det har inte varit några problem alls att få färg och alla tillbehör. Annars brukar det ju vara rätt snålt med det där, att dom bara pröjsar det om tapen är trasig eller om det är jätte gammalt osv. Dags att gå o duscha nu, har målarfärg överallt. Om ett tag kommer Malin och hämtar mig, dags att jobba!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha hörde att du var full i målarfärg näru målade så flitigt i troror o tröja:) ;) GRRRRR

Postat av: Linn

haha! What? Nej inga trosor här inte. Utan mjukis shorts. Det blir ju fett lökigt att måla i timmar och solen ligger på, så det gick inte att ha braller.

2009-09-01 @ 19:00:14
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback