bäbis prat

Önskar att jag var ledig en dag till, bara en. Det vore så skönt. Då skulle jag passa på att ha en lika mysig dag som jag hade igår. Den började dock inte så bra med en massa näsblod, på kläder, i bil, på väska och i hela ansiktet. Mormor höll ju på att få en hjärtinfarkt när hon såg mig. "Lugn mormor, det är bara näsblod"
Efter det slutat blöda så åkte jag till ELLB och köpte världens dyraste saffran. 40:- st
Sen kunde vi sätta igång med vårt bullbak. Några timmar senare och lite bullar i magen, åkte jag hem till Anna och Alva. Det bara kliar i fingrarna på mig när jag träffar lillan, vill ju också ha en som hon. Anna varför kunde du inte gett henne en tvilling syster och sen ge den till mig? Typ. Blir grymt sugen på en bebis, men det får dröja några år till. När Alva blir lite äldre så önskar moster att få låna henne en liten stund!!!!!!!!!!!
På tal om bebisar, så drömde jag här om natten att jag och Malin fick barn samtidigt. När mitt barn var ute och inlindad i en liten filt frågar jag barnmorskan vad det var för kön, hon säger att det är lite svårt att tyda och drar undan filken och där ligger bara ett huvud. Så hemskt, men det levde och tittade på mig och allting. Sen var jag jätte avis på Malin som hade fått ett barn med både huvud, kropp, armar och ben.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för besöket! Det var jätte mysigt att bara snacka massa skit och äta underbara goda lussebullar till det. klart du får låna Alva sen.. det kanske blir ett bra preventivmedel ;)



kraaam

2009-12-10 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback