Godmorgon

mina kära läsare!
Idag är jag inte på det bästa humöret. För att... jag gick upp fett tidigt, skjutsade Chrille till jobbet, eftersom att jag sov hos honom. Åker hem efter det, är hemma klockan nio och längtar efter att få krypa ner i sängen igen. Letar efter mobilen för att ställa alarmet, men hittar ingen mobil. Då har jag självklart glömt kvar den hemma hos honom. Så nu måste jag åka tillbaka dit igen, men ändå rätt bra för då kan jag inte gå och lägga mig igen. Så nu ska jag försöka att få lite nytta gjord på morgonkvisten, jag ska bland annat plocka undan lite här hemma och efter det laga massa mat som jag var och handlade igår. Sendan frysa in i många lådor.
Efter det ska jag åka tillbaka till Chrille och vara där tills det är dags för jobb.
Så nu tänkte jag sätta lite fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback