Tänkte "bara" säga godnatt...

Är sjukt trött, inte så konstigt efter ett 10 timmars pass på jobbet. Inte nog med det, när jag kom hem strax efter åtta började jag med att diska och det var ju inte lite disk heller. Sen hälsade jag på Mickis och co. Kom hem vid halv tolv och vad gör jag då? Jo jag städar. Nu ska jag bara damsuga och torka golven imorgon sen är det skinande rent här hemma. Skönt, har varit så lat ett par dagar och har inte orkat tagit tag i städningen, väntade bara på ett städryck och det kom lixom mitt i natten då jag egentligen borde sova. Aja!

Imorgon jobbar jag till fyra, efter det ska jag och Malin ner på stan. Jag ska titta efter en klänning att ha på mig till juldagen. Sen åker bilen full med julklappar hem till Mamma i Nykvarn och där stannar jag till till juldagen. Då den åker vidare hem till Pappa och på kvällen blir det utgång. Längar, kommer bli kanon. En helg att se fram emot med andra ord. Får både umgås med familjen och vännerna och vara lite ledig. Nej, men om man ska ta och stänga av datorn. Ska upp om ca. sex timmar. Blä! Puss

Längtar efter att mamma ska öppna den här julklappen. Det är något hon verkligen vill ha, något hon har tittat på och något hon verkligen inte tror att hon ska få. Kanske för att den är "för bra" för att önska sig. *Lägg inte ut så mycket pengar på julkappar nu, det räcker med 100 kr*
Nu förtiden tycker jag att det är minst lika roligt att ge, som att få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback