Dags att klippa navelsträngen




Nu har jag prövat alla kläder som jag varit osäker på. Slängde mer än hälften, måste bara säga att det svider i hjärtat när jag slänger min lyle and scott tröja. Fick den i födelsedags present när jag gick i 9an och efter några tvättar så krympte den. Och några år senare plus att den krympt så har den blivit pytteliten för mig. Den kostade ändå 1200 kr, undra varför var jag så beroende av märkeskläder på den tiden? Jag kunde väl tänkt på konsekvenserna, dvs. Att jag borde fatta att det blir svårt att slänga den när den blivit för liten. Plus, mina Tiger och Diesel  jeans. Dem är helt låliga och dragkedjan trasig och ja, jag vet allt. Men det är dags att säga hej då nu anntar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback