Det kommer att bli en lååång natt

Det är ju inte lite kläder jag hade på vinden. Två pappers kassar, en stor kartong, två vanliga kassar plus en stor väska som inehöll jusst ja..massa.... väskor!

Rörigt, blir deppig när jag kollar på den här bilden. Det tråkiga är att det fortfarande ser ut så här, har inte kommit igång än. Mycket roligare att sitta vid datorn. Tur att vi inte fylttar imorgon i alla fall.

 
På vinden hittade jag mycket kul saker och mycket skit. Jag har massa jeans som jag inte vill göra mig av med. Dem är för små för mig, men vem vet. En dag kanske jag kommer i de?
Men jag tänker faktist inte deppa ihop om jag inte gör de, för dessa jeans köpte jag när jag gick i 8an typ. Så kanske ska tänka på att det har gjort sitt i ändå, i varje fall vissa.


Den här väskan gör bättre nytta som en träningväska istället för att ligga på vinden och damma. Fick den av mamma förra julen och den har inte rikigt kommit till användning än. Men nu så, blir perfekt till träningväska... som sagt!


Hittade även mina gammla zoul byxor som jag klippte av till ett par shorts för något år sedan.
Rätt snygga fakstist. Undra om jag får på mig dom? Dessa köpte jag också i 8an tror jag, mina första riktiga "märkes" jeans, var så himla nöjd med som. Haha!
 

Sedan hittade jag även mindre smickrande saker. Bla. Min gammla JL väska, som sedan Malin(?) i think, Ida. E ocn Natta också köpte. (alla tjejer i klassen hade samma väska, he he) Det är faktist mer som en påse i pressänings material. Fett ful, men det tyckte vi inte då. Och sen har vi min älskade We/JL tröja, jag bodde i stort sätt i den.
 

Dom här skorna köpte jag för typ en månad sen, jag letade efter dem för några dagar sen. Trodde de var borta, men nu dök de upp. Det jag ville säga var att även dom här köpte jag för ynka 50 kr. Nu har jag alltså fått två par sommarskor för 100 spänn.. fan vad jag är bra på att fynda.


Sen hittade jag ett skolfotto på mig från ettan. Visst har man förändrats en del..?

Kommentarer
Postat av: Lina Ö

skitsööööööt =) <3

2009-02-21 @ 21:10:32
Postat av: linn

haha, ser fett liten ut!

2009-02-21 @ 21:12:32
Postat av: ida e

men vilken sötnosig tjej <<33333333333

Postat av: Linn

Vad gullig du är, <33

2009-02-22 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback