Frukt är tråkigt, glass är kul

Jag har inge kul, Chrille har åkt på träning och jag känner mig rastlös. Egentligen borde jag ta hand om disken... det är tuvärr min tur och vi kör varannan gång. Men jag har verkligen ingen lust eller ork till det idag. Men jag borde, för att den blir ju inte mindre precis.
Imorgon ska jag och Malin gympa loss, jag har träningsverk sen igår och nu kommer den säkert bara bli ännu värre. Jag har ju börjat mitt nya liv... och kan uppdatera er med att det går rätt bra. Men ibland så övervinner suget. Som idag, jag har tänkt på glass hela dagen. Så i top model pausen sprang jag ner till affärn och köpte ett paket med vanilj light glass, light känns ändå OK, men ändå. Aja, imorgon får ja ta en frukt, men frukt är så tråkigt. Men suget försvinner efter ett tag så jag får stå ut. Nu ska jag kolla om det finns något att se på tvn.

Kjaaam//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback