Im here

Älskar när man har shoppat en del och man inte kan välja vad man ska ha på sig. Just nu befinner jag mig i det läget, har föresten nyss slingat mitt hår. Tror att det blev bra har inte vågat kolla rikigt noga än.
Imorgon ska jag hem till Chrille efter skolan, nu var det jätte många dagar sedan vi sågs. Rätt bra ändå, att få sakna varann alltså. För att det hinner inte jag när vi ses nästan varje dag. Nu ska jag försöka plocka undan lite kläder, på återseende!
Jusde, första dagen på friskis och svettis för mig och Malin idag. Fan vad kass kondition jag fått, märks verkligen att jag inte tränat på länge. Så det här var ju inte en dag för sent. På onsdag ska vi testa på ett gympa pass också. Skönt att vi är igång! Skoja inte om semlan i kylen frestar mig varje gång jag öppnar den. Men den är inte välkommen i mitt nya liv, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback