Jag hittade dig



Nu är jag slut i hela kroppen, var nämligen och tränade idag. Men det var ett tag sen, men jag känner mig fortfarande som en överkokt spagetti, men det är bra. Då vet man att man har tagit i.
Nu ska jag plugga, jag är inte taggad. Men jag har prov imorgon så det måste göras. Vad ska jag mer göra? Jo.. kolla på familjen annurlunda som börjar klockan 20.
Jussdet, gissa vad jag hittade idag? Min kamera sladd:) Den låg såklart hemma hos Chrille, han har hela tiden trott att det var hanns sladd och jag med så ingen har direkt reagerat. Men idag bad jag han ändå testa den i hans kamera (i hopp om att den inte skulle passa, så fanns det ändå en liten chans att den var min) Och det var den också, för den passade inte. Så nu ska jag först lägga in lite bilder, typ sen julafton. Hehe! Och sen plugga. Önska mig lycka till. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback