Nu är jag en stor tjej

Ikväll ska jag hinna med massor med saker.

*Rummet ska tömmas ur
*Städa eller ja. Skura och damsuga golvet
*Plugga/ Ska redovisa ett vatten gympa pass på måndag och jag har inte änns börjar, Jippi!
*Göra en ny skiva till mitt pass
*Kolla melodifestivalen (om det hinns med)


Hur ska jag hinna med allt? Och sen ska jag upp klockan 07.30 imorgon (igen) och köra på. Ska försöka hinna ner på stan imorgon också. Måste köpa mig en almernacka. Min kassaledare ringde nyss och sa en massa tider till mig som jag hade som jag helt hade glömt bort. Det hade ju inte sett speciellt bra ut om jag inte hade dykt upp på jobbet precis. Sen måste jag köpa lamor, mat och annat tråkigt att lägga ut pengarna på. Nej nu ska jag ta och sätta lite fart.

Tänkte på det, nu har jag fett mycket vuxen poäng nu.
Kolla bara..

1.Jobb
2.Körkort
3.Flyttat hemifrån


Ja, vuxnare än så här kan det nog inte bli. Puss!


Kommentarer
Postat av: Marre

Haha de är dom 3 sakerna som jag strävar efter å du har allt de där klart :P Puss

Postat av: linn

Haha, du är rolig du. Men du jobbar väl?? pussss

2009-03-02 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback