En lyckad kväll

Hej allesammans!
Kan ju börja med att säga att det var rikigt kul igår, började hos Pata och slutade på Olareys. Somnade hemma hos Malin, men innan det kom hon er med en stor picknick korg med mackor, pålägg, chips, ostbågar, saft.. ja allt!
Så Jag, Ida, Lina och Malin satt och hade picknick på golvet vid tre tiden igår kväll
. Hehe, mysigt va?
Nu kom jag precis hem, önskade bara att jag kunde lägga mig och slappa i soffan eller något. Skulle verkligen behöva det ett tag, så himla trött! Men nej, kom ju på att jag har en uppgift som ska vara inne imorgon. Så det är precis vad jag ska börja med nu, jihoo! efter det ska jag mamma och jocke hem till Syrran och hälsa på en stund sen ska jag vidare till Chrille, då väntar en god middag och film. Nej nu måste jag sätta fart, ska ju duscha innan vi åker sen också, så nu känner jag mig rätt stressad. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback