En morbror & snart en moster

Chrille ringde nyss till mig, han har varit och hälsat på sin syster som har fått barn. Så idag var första gången han såg barnet, han har allså blivit morbror. Jag frågade om ungen var söt, men den var tydligen stekig.
Om väldigt få dagar (kanske två veckor) så ska även min syster få barn och få blir jag moster, coolt!
Vi har aldrig haft små barn i min släkt, Jocke har altid varit minst och han är ju änså 16 år. Så jag längtar efter att få hålla i en bebis.

En bild på Anna får pryda inlägget!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, snart så!! Hoppas dock att den är mer söt än stekig. Snart vet vi! :)

puss

Postat av: Linn

Haha! Ja, det hoppas jag med. Så typist honom, i hanns värld är det lixom bättre att vara stekig än söt.

2009-01-18 @ 18:11:17
Postat av: Späättan

Hahaha ofta en liten söt bebis kan vara stekig. Typiskt han. =P

2009-01-18 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback