I Love It

Idag har jag varit med Ida och Lina. Vi har ätit, bubblat, kollat lets dance, drukit lite cider och bara softat och det är precis vad vi gör nu med. Jusde, vi var ute och tog en premiär tur också. Haha! Känndes rätt töntigt att bara åka runt. Men det var en sån himla underbar känsla att slippa ha nojiga mamma som sitter brevid än och säger vad jag ska göra hela tiden. "MAMMA JAG VET" säger jag då. Den här gången bestämde jag själv och hade bra musik på högsta volym, så himla kul. Hihi! Körde dock bara runt lite i Nykvarn, men snart ska jag ut på de rinktuga vägarna, själv. Undra hur det ska gå, hehe:)

Den här lilla pärlan kör jag runt med tills jag skaffar en egen en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback