Soft

Just nu myser jag omkring i min nya mjukisdress. Den är av det där mjuka/lena materialet, jag vet inte vad det heter. Satin kanske? Näe.. tror det är fel. Men aja...
Köpte iaf tröjan i Skärhomlen förra veckan och byxorna idag på stan. Så det tillsammans med mina luddiga rosa tofflor sitter perfekt en dag som denna. Om en timme ska vi kolla på filmen 13 snart 30... Älskar den!
För övrigt är jag proppmätt......
Lövbiff, potatismos, sallad, vitlöksbröd, glass och en drink. Har gjort att min mage är på väg att sprängas vilken sekund som helst. Jusdet, glömde att jag fick i mig lite chips förut också, jisses. Skönt att man börjar på friskis och svättis om si så där 3 veckor. Så det är väl bara att passa på anntar jag, för sedan blir det andra bullar. Eller det blir faktist inga bullar alls........

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback