Ensamhet

Nu kom jag precis hem. Sitter bara här i min ensamhet, lägenheten är full med tvätt och saker överallt. Så om en liten stund ska jag ta tag i den tråkiga biten. Sen tänkte jag spendera min Lördag med att SPA:a lite med mig själv. Lägga ansiktsmask, måla om naglarna osv. Idag ville ingen vara med mig, men det kanske är rätt skönt med lite ensam tid ändå kom jag på. Köpte också lite grönsaker och dipp på jobbet som jag kan ha till en film ikväll. Så det går nog ingen nöd på mig i varje fall.


Idag kommer mina decleor produkter äntligen till användning. Annars är jag så lat och orkar inte använda alla saker. Tvättar bara ansiktet med tvål och vatten. Och jag ska ha gått en SPA linje......


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback