Jobba, jobba, jobbaaa

Gäsp! Är trött och seg, har inte sovigt så mycket inatt. Chrille gick upp starx innan fem imorse och började stöka omkring. Så det var svårt att sommna om efter. Nu sitter han på planet på väg ner till Spaninen, härligt värre! Själv ska man ta en prommenad till jobbet om 25 minuter och har inte gjort mig iordning än. Måste svänga förbi prestbyrån innan och köpa något som jag kan äta på vägen eftersom att kylskåpet ekar. Ska fylla på det lite idag hade jag tänkt!
Dags att börja röra sig, jobbar mellan 12-19 idag efter det kommer Malin hem till mig, vi ska laga middag och softa. Jusdet, bra att jag skrev det. Då kan jag ju passa på att flytta kyckligen ur frysen till kylen. Hehe! Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Hjälp mig med bloggisen Linn. Nu försvann det lilla jga äntigen hade åstakommit... :(

2009-07-18 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback