Im in love

God kväll! Då var även denna dag passerad. Mamma kom och hämtade mig efter jag slutat, ända från nykvarn bara för att jag inte ska åka buss hem själv på kvällen. Hon har alltid varit en liten mjukis- morsa och kommer nog alltid att vara. Ska alltid messa när jag kommer hem från korogen osv, annars ringer hon polisen eller nått. Men det är rätt bra ändå tycker jag, med tanke på  vilken stad man bor i. Hehe!
Imorgon bitti kommer hon och hämtar mig, då åker vi mot huvudstaden och blir borta över natten. Om vädret tillåter ska vi till skansen på Fredag. Jag snart 19, lillebror snart 17 och mamma snart 41 år. Hehhe, men det är bara mysigt att storsa omkring där tycker jag. Även om jag inte blir så farsinerad över att se en älg.
Idag på stan hittade jag en väska, som föll mig i smaken. Älskar den verrryyyy much!


Passade på att fotta mina nya jeans shorts när jag ändå var i farten. Kanske lite för mycket lapp- Lisa stuk över de hela, men jag gillar dom i alla fall.


Ja.. och då kan jag lika gärna visa denna blåa tunika- klänning som jag också köpte igår. Den blir snyggast med ett tunt krärp i minjan. För annars kan det bli lite potatis säck varning över den. Men köpte mig ett litet skärp idag och då blev de mycket braaaaa! Just nu är jag inne i en blå period tar och drar i allt blått jag hittar när jag är på stan, men blått är ju flott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback