Godmorgon!

Igår gick jag och la mig vid halv fyra tiden, lite viktig information för er att veta. Tänkte jag!
Vaknade nu, av att jag kom på att jag faktist har ett skolarbete kvar. Ett i idrotten, egentligen är det en väldigt lätt uppgift, så det vore ju dumt om jag inte gör den. För annars får jag bara ett G. Så då kunde jag inte ligga kvar i sängen och känna ångesten över att jag inte har gjort den. Så det är precis vad jag ska göra nu. Sen ska jag och Spättan ner på stan, måste fixa lite ärenden *hehe*. Som att gå in på banken och kolla när mitt bankomatkort kommer, gå till polisen och göra nytt körkort mm. Sen är det dags att åka och jobba. Blä!
Ska jobba en del den här veckan, utom på Onsdag. För då ska jag hem till Anna, har lovat henne en ansiktsbehandlign.. som hon fick i present av mig när hon fyllde år. Nu har jag ju alla prylar så de e ju bara att köra på:)
Då får jag ju även träffa den här gullungen...
 Herregud, mina brön ser ju enorma ut på bilden. Det är inte bra grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback