Sa jag att jag älskar sommaren?

Hallå i stugan!

Dagarna bara rinner iväg och det är precis vad jag själv även gör. Rinner iväg! Det är ju helt galet varmt ute nu, rena rama utomlands vädret. Härligt! Inatt sov jag endast med ett påslakarn, precis som man gör utomlands *anteckna gärna*.
Idag har jag, Ida, Alexandra... o co! Ledagt ute på en brygga och solat/badat hela dagen lång. Sedan gick jag hem, hjälpte mamma med hennes hår. En hel stayling blev det.. både toppning, färgning och sligning. Efter det gick vi ner till stan och tog en sallad och satte oss på bryggan. Och nu sitter jag här och är allmänt rastlös.
Imorgon far vi till stranden (farstanäs) så då är det bara att packa pick nick väskan på med binikni och åka iväg redan vid halv 10 på morgonen. Vill ju inte missa de bästa sol timmarna, hihi. Jag är en rikig sol- narkoman!

Varför kan man inte alltid ha solblekt hår?
(Okej, har lagt i lite slingor.. efter en misslyckad hårfärgning som resulterade svart hår)

Dricka god bål?


Bada i pool?

Äta färska jordgubbar?

Ha bruna ben?

Äta smarriga kyckling sallader?

Eller bara få ha en brun fejja?
Så skönt att bara kunna dra på lite mascara och sen känns sig fräch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback