Regn



Idag har jag och mamma varit på Hedlandet och sen åkte vi upp till IKEA. Mamma handlade lite små saker, jag följde med för att jag tycker att det är mysigt att gå och strosa där uppe, men inte idag! Det var helt galet mycket folk, meningen var att vi skulle fika där.. men på alla tre fik som finns där, var helt fullta med människor. Skrikande barn och långa köer. Så vi hoppade det. Om en liten stund kommer Lina hit, vi ska nog bara kolla på film. Det finns inte så mycket annat att hitta på en sån härn regning söndag. Nu ska jag ringa Spettan, som för övrigt fyller år imorgon!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Ida En

ÅÅH HEDLANDET <3

var det sej likt?

2009-06-14 @ 17:06:42
Postat av: linn

haha. Ja, det var det. Typ! lite nya saker då såklart och inte lika mycket godis. MEn annars så var det desamma. ;:)

2009-06-15 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback