Godis & Äppel krig

Det är synd att jag är så trött, jag skulle vilja ta en lång prommis kring hela stan i det här underbara vädret. Men det ända jag orkar.. är att sova!
Inte så konstigt egentligen... var uppe till halv fem i natt. Har nog inte garvat så mycket på länge. Som när Malin och Ida fick för sig att ha mat kring, eller ja. Godis och äppel krig när vi kom hem från krogen inatt. De började med att kasta godis på varann, sen gick det över till att det sulade nävar med godis på varann. Och som inte det vore nog, så kastade Malin Idas nyinköpta äpple på henne. Då blev Ida as lack, och kastade det tillbaks på Malin, eller hon bowlade det på henne när Malin försökte gömma sig under bordet. Så det gick sönder och jag vet inte vad. Själv satt man bara brevid och fick ingen luft, typ.
Sen fick jag och Ida för oss att dansa i 190. Musiken på högsta volym och vi hoppade omkring genom flera låtar, så Idag har jag rätt ont i vaderna. Ja, det blev sent men vi hade väldigt kul. Så nu när jag tänker efter gör det inget att jag är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback