Heeej

Idag var det sista dagen på praktiken, skönt. På ett sät! Att det är över, men samtidigt så känner jag mig jätte stressad, nu efter praktiiken är det bara någon få skol vecka kvar och det finns gott om skol arbeten kvar att göra. Just därför följde jag inte med Ida och Elin till stan för att fika, på en ute serverklig i det här fina vädret. Fast det lockade! Utan jag gick hem och ska snart sätta igång med min historia fördjupning. Jippi! Efter det, ska jag och Chrille städa, ta bort skrivbordet och snygga till det lite här. Ikväll blir det alltså lugna puckar, han ska laga middag och vi hade tänkt att hyra film. Tror även att Malin kikar förbi en stund efter jobbet ikväll.
Packa inför Riga måste jag ju också göra, jobbar ju imorgon och åker på söndag. Nu blev jag stressad!
Näe, nu ska jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback