Hmm?

Jag är på as konstigt humör. Jag kan inte bestämma mig om jag är trött eller taggad.
Eller jag vet att jag är skit trött, har varit och jobbat i 10 timmar och kom typ nyss hem. Men ändå vill jag inte bara vara hemma och dega. Jag tror jag är övertrött. Så då kan jag lika gärna träffa Malin och Ida en stund, tror vi ska ut och ränna på stan en sväng. Sen hem och sova! Ja så gör vi. Pöss
Ps. Det är lite kul när man kollar igenom alla bilder och finner typ den här. Vad tänkte lille Lännäs hjärna med där? Eller vad säger du Ida?

Kommentarer
Postat av: Annäää

Hhihi, mmm, då vill jag ha ansiktsbehandling nr1 och massage nr2. Det är ju för underbart. Min hy var lika len som alvas små fötter efter den kuren. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback