Ny klippt

I fredags tog jag det stora steget och klippte mig. Det var ju "bara" ett och ett halvt år sedan sist. Ni kan säkert lista ut hur mina toppar såg ut, dem började klyva sig inte bara två utan typ sex gånger. Jag skämdes nästan lite när jag satt i frisör stolen och frisören kollade på mina toppar som om, ja... det vore bland det värsta hon sett. Håret blev fräscht, men jävligt kort. Nu är det en bra bit över brösten, istället för under. Snyft! Min ide, är att skaffa någon form av löshår till satudenten, så jag får dem där stora långa lockarna tills dess i alla fall.
Nu är det dags att gå ut och gå en prommis, sen när jag kommer hem ska jag plugga. Har prov imorgon.
OM jag har mycket att göra i skolan den här veckan. Ska till Riga med klassen på Söndag, så alla arbeten måste vara klara innan jag åker iväg. Eftersom dem ska lämnas in under tiden jag är borta. Stess, stress och massa ångest. Är precis vad jag känner. Det löster sig nog, hoppas jag.



Äntligen ska alla dessa elev behandligar vi gjort, få lite resultat. Eller lite "möda för pengarna"
Sön-tors blir vi borta. Åker båt till Riga, bor på hotell och får en spa behandling. Ja jusdet, jag ska en och inte göra. Det ska bli helt underbart. Kul att göra en sådan grej med klassen också, innan allt är slut. Och efter, är det ju inte så att alla träffas och gör en sån här grej tillsammans. Hoppas bara att man håller kontakten med de flesta!

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh vi åkte också till riga på vår klassresa och hade spa-behandlingar =) Hoppas ni får det jätte kul och fint väder =)

Postat av: Linn

Tack ska du ha, det hoppas jag med:)

2009-05-12 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback