Klassresa till Riga-2009

I bussen på väg till båten!

När vi var framme, var det dags för buffe. Elin gillade chocklad puddingen, hihih!

Anna tog frukt, Haha! Hallå, frukt är ingenting man tar. Det kan man ju äta när som helst.

Jolin, Lina och Anna!

Ute på däck där sken solen!

Första kvällen på båten.

Framme på hotellet i Riga, alla var skapligt slitna. Sov bort hela dagen!

Jag, Ida och Elin hade största och bästa hotell rummet. Det var najs. Och det behövdes eftersom dom var himla bra på att sprida ut sig överallt.


Första kvällen i Riga. Jag blev lite små kär i en klänning jag fick låna av Elin!

På Roxy!





När vi kom hem till hotellet, så fick vi lite klagomål att vi väsnades för mycket. Lina tog det inte fullt så seriöst och kramade om hotell killen och berättade hur mycket hon älskade honom. HAHAHHA! "Im sorry, but i love you, okej?"
Jag har nog aldrig garvat så mycket.

Ida fick komma och hjälpa till att få bort henne. Haha!

En mysig eftermiddag i Riga med Elin och Ida.

Fina gammla hus.

Mycket fin bild. Höhöh

Stannade och tog en fika.

Sexy as!!!!!!!!!!!!!

Andra kvällen! Ute på något ställe med live musik. Mys pys!



Sista kvällen i Riga, partade vi loss i Lisas och Sofias rum. Innan utgång.


Dagen efter... mat!

Dags att åka hem- I taxin på väg till båten

Snyft!

Min nya plånka

Sista kvällen. På båten på väg hem. Jag gjorde en jätte fin frilla på Lina *nöjd*

Emelie och Lisa!

På kvällen kommer Lina Ö och Lisa in RULLANDES på dansgolvet, då har tokarna hittat en kundvagn, där Lisa drar Lina. Och rejsar runt på överallt, tills en vakt sa åt dom. Ja de hände massa roliga saker och det här var lätt bland den bästa resan in my liiiffeeee. Tog över 200 bilder, så de kommer säkert mer vart efter. Nu måste ja verkligen kila, om 20 min ska ja gå till mormor o morfar, innan de ska ja duscha och fixa mig, stressss!


Kommentarer
Postat av: Klittan....

Heej baby!!!!! nice pic.. speciellt den där med chokladpudding i hela käften:P hahaha! men men.. fan va kul vi hade... crazy alla days and nights;) ses på måndag love!

2009-05-23 @ 09:21:46
Postat av: linn

Haha Klittan också!:D

Ja visst var det najs, en resa vi aldrig kommer att glömma;)

Yes, vi ses på mån:) <3

2009-05-23 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback