Vilket team

Nu är jag helt slut! Jag har diskat och städat hela kvällen, men inte helt själv. Malin var snäll och hjälpte till, jag kommer lixom aldrig igång att städa själv nu för tiden. Jag plockar en sak i taget, typ går iväg med en smutsig strumpa till tvättkorgen istället för att samla ihop alla smutsiga strumpor på samma gång och lägga i tvättkorgen. Eller så får jag för mig att läsa en blogg, eller kolla på ett tv pogram emellan. Så det tar alltid överdrivet lång tid för mig. Men inte idag, vi var värsta teamet. Nu kan man faktist gå på golven och inte på alla kläder som var ivägen. Så det känns najs!
Nu ska jag bädda mig ner i soffan och dricka en kopp te i min nya fina te kopp med fat, höhö! sen är det dags att sova.

Kopp från Ica Maxi- 69:- *reklam*
perfekt till morsdag eller något *tips*

Kommentarer
Postat av: IDIS EEEEEEEEEEEEEEEE

och när FAN BÖRJADE DU AV ALLA IDJÖTS GILLA TE`? ?)==)=)=)

Postat av: linn

HAHAHA! ja det var la.... låt mig. se... några veckor sen. men jag gillar bara vanilj te, de e as najs. du borde terra

2009-05-28 @ 14:30:59
Postat av: Annäää

Men se där, du lär dig!! :)

2009-05-28 @ 22:51:02
URL: http://www.metrobloggen.se/whippy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback