By HM

Vad härligt det är att vakna upp och veta att man är ledig och att man inte har några direkta måsten. Igår kväll sova Malin över här, vi kollade på en film och åt massa go-saker. I dag har jag varit nere på stan och lunchat med mamma på Nancys, eller jag åt inget.. drack bara en loka. What? Jag som älskar Nancys, men var inte hungrig för fem korvöre. (Kanske var jag fortfarande mätt sen allt jag och Malin åt?) Nu är jag i alla fall hemma och har målat första laget på min toa dörr, som jag inte orkat gjort tidigare. Den var i ett väldigt fult träslag, fläckig och allmänt skabbig. Så varför inte måla den vit? När jag ändå hade massa färg över:-)
Senare idag ska jag slinga mammas hår, ta en prommis och bara softa. Härligt, idag är en sån dag jag bara känner för att inte göra många knop. Kanske ner på stan och fixa en grej också.


Efter Nancys svängde vi förbi HM och köpte deras egna slingmdel. Var tvungen att visa mamma, annars köper hon alltid det dyraste för att hon tror att dom är bäst. Eller så går hon till frissan. Men det blir ju i stort sätt lika bra att fixa det själv och det bästa slingmedlet är HMs egna och det är även det billigaste. Så det billigaste behöver inte alltid vara det sämsta.


Kommentarer
Postat av: Ida

H&M forever

Postat av: Linn

and ever.......

2009-10-13 @ 15:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback