Dekorationsbokstäver

Igår kväll låg jag och bläddrade i en halens katalog som jag hade fått. Kläderna var ju inge vidare, men längst bak i katalogen finns det lite inrednings prylar. Där hittade jag bla. Dekorationsbokstäver. Dock bara fyra bokstäver "LOVE". Jag skulle vilja ha sånna precis vid min säng. På min fondvägg, som är sand färgad och resten vitt. Då vore det så tjusigt att ha vita bokstäver och skriva något fint där på fondväggen. Jag är ju nöjd med mina två vita tavlor med hjärtan i cement som redan hänger där. Men några bokstäver hade lixom varit ännu bättre, tavlorna kan ju hänga på ett annat ställe. Men frågan är nu.. vart man köper sånna? Och vad ska man skriva?


Tavlor eller text?- TEXT!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dekorationsbokstäver hittar du på vildaviktoria.com =)

2009-10-09 @ 18:29:54
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: Emma

eller det stavas med c så vildavictoria.com =)

2009-10-09 @ 18:30:28
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack för tipset:)

2009-10-11 @ 14:06:23
Postat av: Linn

Tack för tipset:)

2009-10-11 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback