Jag tänkte underlätta med en toa skyllt

Nu ska jag och Chrille åka bort till Moraberg, vi ska bla. köpa toapapper, shampoo och annat skit på ÖB. He he.
Sen ska jag hem igen och måla andra sidan av dörren, den första är nu klar och det blev mycket bättre än innan. Jusde, ska kolla om jag hittar en liten toa skyllt också att sätta på dörren. Jag menar jag har ju en sån fruktansvärt stor lägenhet med så många rum, så det är ju rätt svårt för mina vänner som kommer hit och är nödiga. Dom hittar ju aldrig till toan så jag måste hela tiden visa vägen. Suck.
He he. Näe, kanske inte! Men det är rätt fint, kanske. Aja, vem bryr sig? Nu ska jag kila. Pusshay.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha det hände faktist hos mig när jag hade mitt första förkrök i fredags!! dom frågade och frågade och gick sedan in i klädkammaren! underbart!!

Postat av: Linn

Haha! Kanske borde du också skaffta dig en sådan då? hihi

2009-10-13 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback