Pinit

Herregud! Jag mår nästan dåligt för tjejens skull! Det var säkert någon mer än mig som såg på Idol nyss?
Idol tjejerna Karolina och Camilla står och väntar på svaret, om dom gått vidare eller inte.
Peter säger att Karolina gått vidare och hon ser snopen ut. Men ännu snopnare ser hon ut när hon ser att Camilla skriker av lycka och hänger sig över Peter och säger "Åh, jag älskar dig". Då han måste förklara att det var KAROLINA som gick vidare och inte Camilla. Usch, stackars henne. Fan vad pinsamt!
Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på tv med Chrille som precis kom hit. Jag har varit värdens bästa flickvän och lagat mat till honom när han kom nu på kvälls kvisten, för han var hungrig. Det blev kött wookade grönsaker och potatis bollar, såna därn små kroketter eller vad det heter?
Att jag råkade ta fram köttet istället för kyckling igår kväll och att jag var tvungen att bli av med det snarast för att det inte skulle bli dåligt behöver vi ju inte nämna.
För övrigt har jag haft en jätte bra dag, så mysigt att träffa Ida(E) det är allt för sällan.
Nu- Sängen! Vi hörs imorgon!

Sorry!...... men det var inte tillräckligt måmga som gillade din poppiga variation av titanic låten. Hur kan man ens komma på att göra om typ världens finaste låt???? Dumma blondie...


Kommentarer
Postat av: Anna

Varför är du aldrig online på msn längre?? Har du min nya? HAr addat dig för länge sen, men du kanske har missat det?? =)



Puzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback