Snark

Imorse tog jag mig en riktig .
Eftersom att jag har sovit som en påse skit inatt, har vridigt och vänt på mig hela tiden och inte kunnat sova. Vilket resulterade att jag inte var speciellt taggad för tvättstuga imorse, så klockan sju imorse knallade jag iaf ner till tvättstugan och kollade om det fanns en ny tid imorgon och det fanns det. Så jag gick sen upp igen för att sovaaaa, tills halv 12. Helt underbart! Kändes som att jag var 15 år igen och kunde sova bort halva dagen utan ångest. Idag vill jag inte sova 1 minut över 10. Men jag kände verkligen att jag behövde det efter att ha jobbat i en vecka i sträck. Om ungefär två timmar ska jag möta upp Ida och Malin på stan för en lunch. Sen åker bilen vidare till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback