Snyft

Nu har jag äntligen fått upp min sista persienn i stora fönstret. Som är ner dragna, så nu är det mörkt och skönt här inne. Om en timme ska jag vara hos mormor och morfar, där jag ska äta lunch. Kanske blir kvar där tills jag ska åka och jobba klockan fyra. Får se, annars händer det faktiskt inte så mycket mer idag. Mitt öga är lika kasst som igår och jag kan ju även tala om att det inte var kul att jobba med ett svullet, illrött och litet öga. Fick ovanligt många blickar. Hade lust att sätta en lapp på mig. Där det skulle stå "Ja!!! Jag har ett svullet vagel öga, nu vet du det, sluta glo" Typ! Om det inte blir bättre till helgen tänker jag verkligen inte gå ut, utan gömma mig hemma bakom mina nya persienner med en fet chokladkaka.

suza3qt0.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback