Softish

Fick sluta en timme tidigare på jobbet idag, lyx! Nu är jag hemma, har softat lite framför ensam mamma söker, en sallad och en liten viktväktar pizza. Mycket viktigt att notera att det var en vv-pizza. Det har blivit alldeles för mycket fuskande på sistonde känner jag. Nu ska jag upp ur sängen, på med lite kläder och knalla bort mot Linus som bor "granne" med mig. Där Malin och några andra väntar, vi ska kolla på film och ta det lugnt. Skönt!
Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska vara hos mamma klockan 10. Vi ska ut och gå, sen ska jag få lite saker fixade till bilen. Sen är det dags för jobb igen!
Ja, så det blev en soft helg helt enkelt. Pusshey!
Deras pizza med kyckling och lite grönsaker på är faktiskt riktigt god. Men inte så stor, så är man riktigt hungrig är det riktigt gott med lite grekisk sallad bredvid. Kan låta som en konstig kombination men ikke. Dem har även en hawaii pizza. Men det är dock en konstig kombination med ananas på mat. Blä!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Det var inte så svårt att få bort namnet i hörnet. Jag läste mig till det på designadinblogg.se



Har gjort en ny header, igen. Den som du/vi gjorde var fin men grejade lite när jag inte hade nåt att göra och tycker den blev ganska bra. Och så passar den här bättre i storleken. Den andra blev rätt liten.. Men jag fick mycket bra tips tack vare dig så det var inte i onödan.

Vad tycks?!



Långt inlägg.

Haha!



hejsvejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback