En ny vecka

Då var det dags för en kass lingon vecka. Bra start på veckan lixom, har as ont i magen och ska jobba från 13-21, underbart! Sov hos Chrille i natt och det första jag gjorde var att slå på datorn, när jag vaknade alltså.. för igår kollade vi på film och åt varma mackor.
Innan jag gick hit igår kväll tänkte jag fotta lite hemma och lägga ut bilder, som jag lovat. Nu när allt är klart och var helt ny städat men då hittar jag självklart inte min kamera? Har letat precis överallt och så stort är det ju lixom inte, så jag undrar verkligen vart den är. =/
Nu var det snart dags att knata hem, äta lite, fixa matlåda, duscha och sånnt.
På torsdag blir det kryssning för hela slanten, ska bli super kul! Var nyss inne på Kissies blogg och tror vi kommer att hamna på samma båt. Autograf någon?


Kommentarer
Postat av: Ida

PARTY ALL NIGHT LONG

Postat av: Emelie

haha fyfan jag klagar också över min mens i bloggen ;) har min första dag på jobbet idag och jordens mensvärk.. fyfan för att va tjej!

2009-09-14 @ 17:42:10
URL: http://emislemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback