Sthlm

Hej alla på andra sidan datorn.
Idag har jag och Malin haft en jätte mysig dag i huvudstaden. Chrille och hans vänner skulle visst också upp, så vi kunde åka med dom både dit och hem. Skönt att slippa åka tåg.
Vi gick runt och strosade i flera timmar (utan killarna) och fasen vad kallt det var. Imorgon åker en tjockare jacka på, om det ska fortsätta vara så kallt. Shoppa gjorde vi också. Jag kom hem med, nytt löshår. (Köpte mitt gamla till studenten, eftersom att jag precis hade klipt mig och kände mig så korthårig) och nu är jag lixom fast. Eller har det till mestadels till fest med i alla fall. Behövde nytt eftersom mitt gamla var så slitet. Det blev även ett paket med hårfärg *hatar utväxt*, en fest klänning, ett par skor samt en BH.
Just nu ligger jag och softar hemma hos Chrille, medan han är på träning. Malin är på väg hit, vi ska kolla på idol samt en film som hon skulle hyra. Efter det, ska jag slagga. Är redan as trött. Stackars mig, som har shoppat hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh det är så synd om dig! jag önskar jag hade TID att shoppa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback