Imorgon

Imorgon är det fredag, det är valborg och det är ledigt. Kommer att bli en bra dag känner jag på mig. På för middagen ska jag träffa mormor och mamma på stan för en lunch, sen ska jag och mormor shoppa ögonbryn/ögonfrans färgningsmedel till henne. Som jag ska fixa på henne när vi kommer hem. Bara för att man är 60+ och varit gift i över 40 år så betyder inte det att man inte bryr sig om sitt utseende;-)
Efter det, åker jag hem till Malin. På kvällen kommer våra boyfriends över, det blir nog en lugn valborg ändå.. med asti som jag beställt av Chrille från systemet. Kanske tar vi en promenad bort till ragnhildsborgsbacken och kollar på brasan också?! Jaja, men det återstår och se imorgon, idag är det fortfarande idag... dvs. en rätt tråkig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback