Lördag & Söndag

Då var även den här helgen över (snart). Blev jätte glad igår när jag fick gå hem en timma tidigare. Då var det bara järnet hem, ta en snabb dusch på fem minuter, byta om, borsta igenom håret och på med lite mer smink över det gamla. Ja, jag kände mig inte så där jätte fin som man brukar kunna göra innan en utgång men aja. Jag och Mickis gick ner till Centralen tsm, för att ta nio bussen till Frida, som vi självklart missade. Väntade in nästa buss på  cp central baren. Jag höll på att få tinnitus när jag gick in för att beställa en cider, hårdrock på högsta volym är inte min grej. Aja, efter för festen hos Frida så gick vi ut. Hade jätte kul, dansade tills fötterna la av. Kände till och med av lite träningsverk när jag vaknade i morse. Idag har varit en bra dag, ingen seg bakis dag som för alla andra som partade igår. Jag tog det lugnt på drick fronten eftersom att jag skulle upp och köra vid nio i morse. Så idag har jag jobbat sen efter det träffade jag mamma. Vi tog en lång promenad på två timmar, sen ner till stan och tog en smörgås. Så mysigt, har inte träffat henne på över en vecka. När jag kom hem somnade jag på en gång. Nu funderar jag på att ta ett bad.... men först ska jag kolla klart på ballar av stål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback