♥ sängen

Idag vill jag spendera hela dagen i sängen, har redan hunnit äta frukost här och sen suttit vid datorn i en timma, jag får till och med frisk luft härifrån eftersom att fönstret har varit öppet hela natten, as skönt. Tyvärr så kan jag ju inte ligga kvar här hela dagen, hur gärna jag än vill. Om en liten stund är det dags att duscha, mitt hår är as äckligt och efter det ska jag hem till mig, upp på min vind och rulla ner mina sommar däck. Suck! Minns hur jobbigt det var att få upp dom och nu ska det ner igen plus att det gamla måste upp sen. Aja, smällar man får ta om man inte vill åka buss... hehe. Men som tur är så kommer Malin förbi och hjälper mig, hon ska nämligen också få byta sina däck idag, tur att man har en sån händig lille bror.
Efter det väntas jobb, bara fem timmar från fyra till nio. As skönt! Längtar tills tisdag den 13 april, då är jag äntligen ledig efter att ha jobbat tio dagar på raken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback