Tids fördriv...

10 FAVORITER
Färg:
Blå
Mat: Grillat, helst kyckling
Band: Lyssnar inte på band
Film: Vad svårt! 
Bok: Önskar att jag kunde skrivit dit en massa bra böcker här, men nej jag är ingen bok fantast. Får man välja tidningar?
Sport: Basket är väl den ända sporten som jag verkligen blev duktig i och tyckte om
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: ben and jerry's chunky monkey
Tid på dygnet: Kvällar

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Seg
Smak: Ingen
Kläder: Ljus beiga chinos och en randig tröja
Bakgrund: En bild på mig, Malin & Ida från i somras 
Nagellack: Halv av skavt rött, ska ta bort det sen
Tid: Halv fem
Omgivning: Chrille, en tv och ett öppet fönster
Irritationsobjekt: Disk, det är min tur att ta hand om den

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Mamma, Malin & Ida
Du tycker om: Chrille, med fl. så klart! 
Du inte gillar: hehe

2 VAL
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Just nu, en massa pengar och fortsatt fint väder. Oj det var ju två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback