Söndag

Gårdagens kräftskiva blev lyckad, lite lekar, fula mössor och god mat. Ännu bättre blev det när Malin kom över!
Idag har jag rätt mycket att göra. Ska straxt fixa till mig sen ner på stan för att köpa en sista minuten present till mamma. Hittade ingen sist, men nu vet jag exakt vad jag ska köpa. Sen åker jag hem till pappa på lunch, sen vidare till mamma för fika och lite födelsedags firande. Efter det hämtar jag Chrille från jobbet på vägen hem, men innan vi åker hem ska vi ta en sista titt på de två kattungarna och bestämma oss för vilken vi ska ha och exakt datum när vi får hem den :) Vi är i varje fall väl förbereda, Chrille gick loss på djuraffären nedanför oss. Så nu har vi allt vi behöver och lite till (över 10kg torr foder). Nu måste jag skynda mig! Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback