25/12

Sitter på jobbet och räknar ner timmarna.
Efter jobbet åker jag direkt hem till Frida, där det blir lite party innan utgång. Men jag skippar den, jobbar tidigt imorgon bitti, så jag och Chrille bestämde oss för att ha en egen liten jul-aftons-kväll. Han ska få sin julkapp (jag har redan fått mina) och vi ska äta ost och kex.
Igår var de julafton och det var lika mysigt som vanligt, fick massa fina saker till lägenheten som ja önskat mig. Men det bästa av allt var när mamma och mormor öppnade sina julklappar från mig. Jag hade beställt en peronlig almenacka på internet och lagt in en dikt på framsidan och båda började gåta, för att dom blev så rörda. De värmde i hela hjärtat. Nu för tiden är de minst lika kul att ge, som att få.
Nu är rasten slut. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback