En bra dag med mamma Lotta!!!!

Ligger i soffan med värdens gosigaste varelse med fyra tassar och svans. Lät ju lite gay det där, men det är så sant som sagt. Han är ett väldigt bra djur den där Torsten och ligger högt upp på min topp lista.
Kom hem för cirkus en timma sen. Blev en hel dag i Skärholmen, kom hem med en jacka, halsduk, puder-borste, nagellack och en mys dress. Ikväll tror/ hoppas jag att det blir lugna puckar, med tanke på att jag tog ett extra pass imorgon från 10-20 dvs lång dag, dvs bra pengar;-)
I vanlig ordning ska han alltid ligga i famnen. Så det tar sin lilla tid att skriva ett inlägg, för antingen skriver jag med en hand eller med båda men då ramlar han ner på tangenterna och allt blir mongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback